ATF DX III - MULTI VEHICLE 4L olej ATF

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 4 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 188,50 zł

Cena regularna:

188.50
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Penrite
Kod produktu: ATFDX3004

Opis

Opis produktu

ATF Multi Vehicle DX III to najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie, mineralny, czerwony płyn do przekładni automatycznych przeznaczony do wielu pojazdów. Przewyższa normy GM Dexron IIIH. Wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszych dodatków i zaawansowanych hydrokrakowanych olejów bazowych wraz z modyfikatorami lepkości, aby zminimalizować ścinanie.
 
ATF DX III może być wymieniany co 160 tys. km w amerykańskich i europejskich samochodach, w szczególności wyprodukowanych przez koncern GM.
 

Zastosowanie

ATF DX-III to zaawansowany produkt zapewniający optymalną wydajność.
 
ATF DX-III jest przeznaczony do przekładni automatycznych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych, gdzie wymagany jest płyn tego rodzaju.
 
ATF DX-III jest zalecany do stosowania w pojazdach, które wymagają produktów spełniających normy GM Dexron II i III, takich jak Opel, a także Toyota modele z i sprzed 2006r. oraz w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong. Może być również stosowany w przekładniach automatycznych Mitsubishi wymagających specyfikacji SP2 i niżej, przekładniach Clark Powershift oraz przekładniach automatycznych Allison Seria World (W).
 
ATF DX-III jest odpowiedni tam, gdzie zalecane są specyfikacje GM Dexron IIIF i IIIG oraz może być używany, gdy zalecane są płyny spełniające normy GM Dexron II. Nie jest odpowiedni tam, gdzie wymagany jest płyn spełniający normy GM Dexron IV.
 
Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift lub Dual Clutch (o bezpośredniej zmianie lub dwusprzęgłowej) (DSG/DCT) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.

 

Zalety produktu

Wydłużony okres wymiany aż do 160 tys. km
 
Płynna zmiana przełożeń przez cały okres między wymianami
 
Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
 
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
 
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
 
Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
 
Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
 
Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między wymianami płynu
 

Normy branżowe

GM DEXTRON IIIH.G/F
 
GM DEXTRON II/IID/IIF
 
GM 6297M/GMN10055
 
Mitsubishi SP2
 
Mazda MIII
 
Nisanmatic C/D
 
Volvo 97341
 
MB 236.1/236.10/236.11/236.5
 
Chrysler ATF +3
 
Toyota T-II/D2
 
Ford M2C166-H
 
Ford MERCON – IV(M2C185-A)
 
MAN 339 TYPE Z-1/V-1

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Lepkość nieokreślony
Olej bazowy Mineral

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl