81,00 zł
81,00 zł
Wpisz nazwę produktu, rodzaj paliwa, lepkość lub normę
PRO SERIES PETROL ENGINE BOOST+500ml
Opis
PETROL ENGINE BOOST + to profesjonalny dodatek do oleju silnikowego, który zmniejsza tarcie i poprawia wydajność antyzużyciową olejów silnikowych. Jego zaawansowana technologia pomaga również utrzymać parametry olejów silnikowych zgodnie z wymaganiami dotyczącymi ekonomii spalania paliwa, wydajności i trwałości silnika. Skutecznie zwiększa poziom cynku w oleju silnikowym, nie zwiększając poziomu fosforu, co pozwala na jego stosowanie w połączeniu z olejami silnikowymi o średnim i niskim poziomie SAPS, stosowanymi w nowoczesnych silnikach o niskiej emisji.
ZASTOSOWANIE
PETROL ENGINE BOOST + jest idealny do stosowania z pełnosyntetycznymi, półsyntetycznymi lub mineralnymi olejami premium. Doskonale nadaje się do stosowania w olejach silnikowych dla silników benzynowych o niskiej emisji z niskim i średnim poziomem SAPS, z myślą o osiągnięciu ekonomii paliwa. Jego zaawansowana formuła nie uszkadza katalizatorów spalin.
Jedna butelka o pojemności 500 ml w silniku o pojemności układu smarowania 6 litrów wystarcza, aby typowy olej silnikowy o średnim poziomie SAPS osiągnął poziom cynku około 1510 ppm, bez zwiększania poziomu fosforu, popiołu siarczanowego ani siarki.
PETROL ENGINE BOOST + został sprawdzony w warunkach wyścigowych w silnikach wymagających olejów z najwyższej półki. Jest produktem wybieranym przez wielu zawodników, którzy używają pojazdów w zawodach na torach wyścigowych, wyścigach na ćwierć mili, rajdach, driftingu, wyścigach górskich czy próbach czasowych.
Proszę zauważyć: PETROL ENGINE BOOST + nie nadaje się do silników wysokoprężnych.
RODZAJE POJAZDÓW I PALIWA
PETROL ENGINE BOOST + nadaje się do zastosowań w sporcie oraz na drogach publicznych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych, może być stosowany w pojazdach zasilanych benzyną, LPG, E10, E85 (tylko do zawodów), paliwami lotniczymi, metanolem, metanolem i innymi paliwami. Nie nadaje się do stosowania w silnikach wysokoprężnych ani w motocyklach czterosuwowych z mokrymi sprzęgłami, ponieważ modyfikator tarcia wpłynie na wydajność sprzęgła.
- Zwiększona ochrona przed zużyciem (redukcja zużycia o 3% w testach laboratoryjnych)
- Zmniejsza tarcie nawet o 10% (wykazane w laboratorium testem HFRR)
- Zmniejsza tarcie w miarę wzrostu temperatury (wyniki testów porównane przy 70°C, 100°C i 130°C)
- Lepsza moc silnika w przypadku pracy w maksymalnej temperaturze podczas zawodów i ekstremalnego obciążenia
- Lepsza ekonomia paliwa w zastosowaniach drogowych
- Podstawowy pakiet DI utrzymuje równowagę wydajności podstawowego oleju silnikowego
- Kompatybilny z olejami silnikowymi mineralnymi, półsyntetycznymi i pełnosyntetycznymi
- Nie uszkadza katalizatorów spalin
Viscosity, Kinematic, cSt at 40°C 43
Flash Point, °C 180